Veelgestelde vragen
Wij willen dat onze klanten op voorhand weten wat ze kunnen verwachten, dat is onderdeel van onze transparante service.
Yes, in the top right corner of our website you can switch to the English language. When booking online, you can read the description for each of our services by scrolling down below the Dutch description. Unfortunately, we are unable to translate the name of our services. If you have any questions about them, please do not hesitate to contact us for more information.
Bij elke dienst die we bieden staat een overzicht van de inbegrepen werkzaamheden. Het apparaat dat aangesloten dient te worden of de nieuwe stopcontacten zelf zijn dus niet inbegrepen in de prijs.
Een uitzondering is bij het vervangen van de wasmachine/beluchter kraan, deze is wel in de prijs inbegrepen, zie Wasmachine kraan vervangen.
Bij Van Mijn Klus Af maken we voor witgoed een onderscheidt tussen services mét en zonder tillen inbegrepen. Mét tillen betekent dat uw product omhoog wordt getild tot de verdieping waar deze aangesloten/ingebouwd moet worden. Witgoed services zonder tillen gaan ervan uit dat het product ofwel op de begane grond staat, of dat er een lift/oprijlaan aanwezig is vanaf de begane grond tot de verdieping waar het apparaat aangesloten/ingebouwd moet worden.
Nee! Zolang uw adres binnen de provincie Zuid-Holland valt, rekenen wij geen voorrijkosten en hoeft u dus alleen rekening te houden met de vooraf aangegeven bedragen bij het boeken van de dienst om van uw klus af te komen.
Aangezien wij vanuit één locatie werken, zijn we genoodzaakt om voorrijkosten te rekenen indien u woonachtig bent buiten de provincie Zuid-Holland. Deze kosten bedragen € 0,99 per kilometer (beperkt tot één richting). U ontvangt vooraf een overzicht van deze toeslag.
Wij werken vanuit Vlaardingen, Zuid-Holland.
